Frågor

Publicerad 2008-09-23 22:37:17 i Allmänt,

Lite frågor jag fått :

1. Varför är du blond? Ja du.. Jag tycker att jag passar i det, trivs bäst i blondt.
2. Har du några husdjur? Ja, en hund och två katter
3. Vad lyssnar du på för musik? Allt möjligt, house,r&b, hiphop

4. Får du ofta kommentarer om dina ögon?  Ja det får jag, dem frågar oftast om jag har linser.
5. Vilken är din naturliga hårfärg? Cendréblondt

6. Skulle du kunna köpa julklappar för 10.000 kronor? Nej.. lite slöseri med pengar, men på mig själv - absolut!

7. Vilket är ditt favorit program på tv? DH,Jerry Springer och IDOL

8. String eller Hotpants? Haha vilken fråga.. hotpants får det bli.
9. Var gick du innan du gick om gymnasiet? Gångsätra på Lidingö - sam/sam.
10. Vilket är ditt favoritplagg? Leggings utan tvekan, passar till allt!
11. Vilka bloggar läser du? Jag läser faktiskt inte bloggar, jag bloggar hellre.. 
12 . Har du någon ätstörning?  Nej det har jag inte, men har haft.
13. Vill du bli en större bloggare än Blondinbella?  Nej , jag bloggar för att det är kul,inte för att tjäna pengar.
14. Vilket fotbollslag håller du på? Djurgården!
15 . Var är baggyjeansen köpta? Bikbok!

Tack för frågorna, fråga mig gärna mer på [email protected]!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-23 22:41:31

tell me, vart är baggy jeansen köpta? :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-24 12:30:37

bikbok står det..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi