Globens ögonklinik

Publicerad 2008-09-24 22:44:42 i Allmänt,

Hej på er, var på ögonkliniken i Globen idag
och kom fram till att jag behövde läsglasögon,
så här sitter jag med mina sexiga glajjor och ser utmärkt med dom!
Så nu framöver blir det till att alltid ha glasögon när
jag läser .. helt okej!
Här är lite bilder ifrån när jag och mamma åt på Subway
och när jag gjorde undersökningar på kliniken.
En bild är där mina pupiller är sjukt stora,
dom blev så stora pågrund av droppar i ögonen som jag fick
som var pupillvidgande som skulle hjälpa mig att få
rätt styrka på glasögonen .. typ..
Fick ha solglasögon på vägen hem, blev jättekänslig
för solljus pågrund av dropparna..
Jag såg inte ens vad det stod på mina sms jag fick
för att jag såg så suddigt av dom.
Sen när jag kom hem hade vi köpt läsglasögon,
skitsnygga :D !

     

Här är pupillerna .. fyfan vad läskig jag ser ut..
och bilden är EJ fixad.. det är det som är obehagligt..
vågade knappt kolla på mig själv !

Kommentarer

Postat av: Nicolas

Publicerad 2008-09-24 23:09:26

skiläbbigt fakis!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-25 19:16:16

sjukt läskigt, har varit med om samma grej:P

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-28 19:13:55

vart är din skinnjacka från?:)

Postat av: Emelie Dahlberg

Publicerad 2008-09-28 19:23:51

Skinnjackan är från England från märket

Pineapple !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi