sjukhus..igen

Publicerad 2008-09-16 17:33:50 i Allmänt,

Hej på er,
somnade i soffan så fort jag kom
hem ifrån sjukhuset, togs ett antal stick i fingret
så snart har dom gjort i alla fingrar..
Dom ville att jag skulle stanna över inatt, men jag
vägrade, vägrar ta blodprov och skit, tänker
aldrig stanna över där.
Dom säger att jag har blindtarmsinflammation
och måste operera om det blir värre,
men jag tänker inte stanna över.. inte ensam!

Måste dit imorgon, och om min sänka är ännu mer förjöjd måste
jag läggas in och opereras .. ta ut blindtarmen.
Vågar ju för i helvete knappt se en nål så svimmar jag,
hur ska jag klara av blodprov i båda armarna och dessutom
bli sövd genom nål och sedan få dropp?

Fattar inte själv hur detta ska gå ihop faktiskt,
sen trodde inte doktorn på att jag åt mycket.
Då blev jag förbannad och gick rätt ut genom dörren
och åkte hem, fattar inte varför det finns läkare som
kritiserar en, säger man en sak så är det så,
dom skall ej stå och säga emot när man
berättar sanningen, jag är där
för att få hjälp för mitt magont inte för något annat.


Fråga: Har ni upplevt att läkarna på sjukhusen inte lyssnar och förstår vad ni menar?
Säger ni ifrån isåfall?

Sov gott.

Kommentarer

Postat av: mirre

Publicerad 2008-09-16 17:52:19

han borde tro på dig, för du äter verkligen sjukt mycket. Fick vi se när du bodde hos mig i en vecka. får väl komma och styra upp det här (;

älskar och saknar dig, syster.

Postat av: k

Publicerad 2008-09-16 17:55:52

jag tror att doktorn bara vill dig väl.. om han inte tror att du äter tillräkligt mycket så vet han nog vad han pratar om. Tänk på de också han e där för att du ska må bra :)

Postat av: Jussan

Publicerad 2008-09-16 18:54:42

Ja. Doktorer /läkare dom är väldigt dåliga på att lyssna. Man kan lika gärna inte åka dit alls. Visst dom hjälper en oftast, men dom lyssnar inte. Det kan till och med bli värre fför att dom inte gör.

aja.



Krya på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi