Another Friday!

Publicerad 2009-04-05 19:05:44 i Allmänt,

Fick en liten fråga av en trevlig gentleman, som frågade om jag
ville vara huvudpersonen i deras rockband, jag ska tydligen bara
gå runt i en skolkorridor och se snygg ut och dissa en nörd som vill ha mig..
Det är ju ganska enkelt för mig så jag tackade ja såklart!
Låten heter "Popular Girl" , finns att lyssna på HÄR!
Bandet heter Another Friday.. Kommer bli galet kul, däremot behöver
jag två blondiner som då ska gå bakom mig och se kaxiga ut.. Så hör
ni eller ser ni någon som är blond och snygg så kan ni ju höra av er!

Kommentarer

Postat av: Charlie

Publicerad 2009-04-06 09:44:37

Va roligt, känner du dom?,. Dom bor hära nämligen ;p

Jag skulle lätt vilja va med :o

Postat av: N

Publicerad 2009-04-06 16:18:13

Du har alltid mig! ;) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi