Idag, den 5 april

Publicerad 2009-04-05 12:55:39 i Allmänt,

God morgon :) , hoppas ni har sovit gott för det har jag!

Andreas drog till jobbet nyss och jag kunde såklart inte somna om eftersom
jag hatar att sova själv utan honom.. Så jag gick upp, har nyss ätit frukost.
Ett glas C-vitamin, 2 mackor med gurka på och en avokado. MUMS!

Imorgon ska jag och Andreas till BröstCenter för att jag ska göra mammografi,
har haft en knöl i bröstet ett tag nu som gör ont att han inte ens får ta på mitt
vänstra bröst för att det gör så jävla ont.
Efter det ska vi till KAKO och kolla vad man kan få för hjälp eftersom jag har dyslexi..
kul haha.. verkligen.

Nu tänkte jag städa lite till, har fått noja.. Klarar inte av att ha stökigt nu.
Mamma har beställt nytt köksbord och barstolar.. SNYGGT!
Så dom kommer idag, ska bli kul att få massa nya saker..
Måste till ikea i veckan också, köpa lite småskit..
Behövs alltid.


Hörs senare, med bilder! pussy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi