Konstig och skön dag!

Publicerad 2009-04-07 13:03:04 i Allmänt,

Igår var jag och Andreas i skanstull och jag köpte massa saker
från Åhléns och sen skulle vi ta tunnelbanan till KASUS där
jag skulle på undersökning för min dyslexi, jag GLÖMDE MIN KASSE
på tunnelbanan och blev helt galen.. Jag skämdes över mig själv,
jag är så jävla glömsk, kan inte hålla koll på saker.. 
Jag måste lära mig att hålla koll på saker.. Men tydligen går det inte.

Sen var jag och Andreas och solade, sjukt skönt.. Fick en fin färg.
Sen gick jag och köpte thaimat, mums.



Efter det så mötte jag upp Andreas igen och då fixade vi oss och drog till min
storasyster och drack vin och spelade kort, hade skitkul!

Myrna är hemma nu, så vi kanske går ut ikväll.. får se.

Hoppas ni har haft det trevligt ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi