Fransförlängning

Publicerad 2009-12-08 18:35:47 i Hår&Hårvård,

Idag gjorde vi ögonfransförlängning, är riktigt nöjd.




jag brukar ha överdrivet mycket mascara annars för att jag har så ljusa och korta
ögonfransar. Men nu har jag en extrem förlängning och är sjukt glad!
Tove gjorde ett sjukt bra resultat på mina små knallblå ögon.
Nu slipper jag måla fransarna :) !



Ovan ser du före och efter bild på Toves ögon som jag gjorde förlängning på.
Vi använde oss av "Flares". Tove har ca 10-11 stycken på höger öga.
Vänster öga var utan förlängningen.

Nedan kan du se hur mina ögon blev med förlängningen.


Jag har alltså ingen mascara på bilden utan det är fransarna som gjort underverk!
Känner mig sååå FAB!
Max factor's lurendrejjeri om mascaror släng er i väggen, ni gör precis lika dant som mig
i era jävla reklamer!!!!!

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-12-08 20:23:13

gud va fint det blev! vart förlängde du dina fransar, hur mycket kostade det? Och vet du hur länge fransarna håller? :)

Älskar din blogg, fortsätt verkligen att blogga!! :)

Postat av: j

Publicerad 2009-12-11 16:58:36

ja vad kostade det och vart gjorde du det ? :d

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi