Presentinslagning

Publicerad 2009-12-04 17:44:27 i Allmänt,

Ikväll blir det återigen en lugn kväll för mig, tröttnat på att festa.
Har inte festat på två månder tror jag.. Känns skönt, nu när man
räknas som vuxen ska man bete sig som det också, så jag lägger av med spriten
och ska börja söka jobb,ta tag i skolan ordentligt och umgås mer med min familj.
Jag har turen som har en underbar pojkvän,en underbar familj och underbara vänner.
Och jag uppskattar dom så otroligt. Det är klart att jag kommer gå på krogen och
kanske festa lite då och då,men drickan blir jag utan. Vill inte bli något
drägg som folk ser som full hela tiden. Så jag tar mitt förnuft till fånga och lägger av.



Så ikväll ska jag och andreas åka till min syster, kolla på min nyårsklänning och hämta ut lite paket.
Inslagning & rim på julklapparna blir också ett måste ikväll.
Mys med andra ord, med dom jag älskar.

Hoppas ni får en trevlig kväll.
Bara för att ni är försiktiga behöver det inte betyda att inte andra människor
i din omgivning är idioter. Ta det lugnt ikväll!

Kommentarer

Postat av: Lollo

Publicerad 2009-12-04 19:00:15

Vad du är duktig, gullunge! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi