Sov gott <3

Publicerad 2009-12-14 23:42:51 i Allmänt,

Skriver om mina naglar och hur jag gjorde dom imorgon !
Ska sova nu , men först kolla film med min pojkvän.
Filmen heter "P.S I love you".



För övrigt, såg ni Svenska Hjältar?
Jag grät mig igenom hela programmet..
Efter det var slut så åkte jag och min pojkvän ut med bilen
till vattnet, satte oss där och tog det lugnt..
Jag fick en liten ångest attack och behövde lust..
Han är så underbar, tack för att du finns och för att
du gör mitt liv lättare att leva.
Du är en svensk hjälte för mig. <3



Sov gott sötnosar och tack för att ni kommenterar så snällt,jag uppskattar det verkligen!
Vi hörs imorgon.
Puss!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-14 23:53:51

http://fridadaun.blogg.se/smycken/2009/december/saljes-billiga-namnsmycken.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi