Kvällsro

Publicerad 2009-02-28 00:36:11 i Allmänt,



Nu har jag precis tagit ett skönt bad, känner mig helt avslappnad.
Så jag har satt på en kastrull med vatten, tänkte koka te.
Har valt te't Kvällsro, man lugnar ner sig och känner sig extra avslappnad
och somnar lättare.. Pratade nyss med Andreas, han var på krogen.. tycker inte
om fulla killar över huvud taget, speciellt inte ens pojkvän när man inte är med honom..
Jaja, nu ska vi snart hoppa i säng och kolla lite tv efter te't.
Hoppas ni sussar sött, kom gärna med förslag om vad ni vill läsa om mer!
Puss&Kram

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2009-02-28 00:52:20

Gillar inte heller när min pojkvän är full, utan mig.

Postat av: Isabell

Publicerad 2009-03-13 19:19:14

Jag skulle vilja läsa om typ sex och kärlek, det är roligare att läsa om sånt, när man sen någn snygg person som har skrivit det...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi