Mycket händer imorgon!

Publicerad 2009-02-27 21:05:00 i Allmänt,

Någon frågade varför jag inte nämner några tjejer jag hållt på med.. är inte det en rätt konstig fråga?
Jag har aldrig varit tillsammans med någon tjej, men skulle jag räkna upp alla
tjejer jag har hånglat med skulle det nog vara en rätt lång lista.. Dessutom, jag har ingen anledning
heller att hänga ut dom här , eftersom dom kanske har pojkvän/flickvän.


Nu sitter jag iallafall hemma hos min syster, vi har precis ätit fullkornspasta med
köttfärssås med majs i & persilja. Det jobbigaste är bara att hennes granne
som är en man på ungefär 35 sitter och STIRRAR in i köket när vi röker, äter
eller ens vistas där inne.. Så jag vinkade.. Och då blev det nog lite pinsamt för honom hahaha.
Imorgon ska min syster ha fest här hemma, så det kommer bli sjuuuukt kul!
Typ 35 personer kommer hit och det blir bål, snittar och massa vin.

Juste, jag var och tittade på idag när min syster förstorade läpparna igen med rastylane..
Doktorn som gjorde det är samma doktor som gjorde Kissies läppar kom jag på,
såg hennes namn i broschyrerna på hans bord haha.. skoj !
När jag såg henne göra det blev jag lite svimfärdig eftersom jag är rädd för sprutor.. men men,
det har ändå inte avskräckt mig från att göra det, så på min födelsedag blir det
förmodligen gjort.. WIHIIIIE !

Nu ska jag ta en dusch och sedan ska vi bestämma vad vi ska ha på oss imorgon,
vilka kläder, vilka skor och vilka bling bling smycken eftersom temat är just BLING BLING!

Jag köpte vita nätstrumpbyxor idag och ett par kopior av ray bans som är rosa.. skitsöta!
Kommer passa perfekt till sommaren, man måste vara tidigt ute vetni!

Ha en underbar kväll, pussar från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi