walk in closet..

Publicerad 2009-02-26 21:41:43 i Allmänt,

Jag och mamma åt mysig middag idag tillsammans,
Andreas kommer hit snart från jobbet och då ska vi kolla film
och pussas, saknar honom redan.. Har varit ifrån honom i 6 timmar.
Imorgon skall vi upp tidigt, jag ska till doktorn och ta massa prover..
Har inte hunnit det så jag går dit imorgon med mamma eller Andreas
och får det gjort. Jag har ju varit sjuk så mycket, och vill veta varför..
Jag är dock spruträdd så jag kommer väl få lugnande och lite sånt..
Fick en till garderob ifrån mamma idag föresten! :)
Den stod redan uppe när jag kom hem, skitsnygg!
Men helst skulle jag vilja ha en walk in closet.. hur häftigt vore inte det?
Om jag hade en,skulle jag sova i den varje dag och bara dyrka mina underbara
kläder!



Nu måste jag städa lite och göra det mysigt tills han kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi