Älska mig för den jag är?

Publicerad 2009-01-08 23:47:55 i Allmänt,



Jag är inte en komplicerad tjej, det snackas
mycket om mig och folk är väldigt kåta
på att förstöra för mig, vilket är riktigt elakt..Alla ska få ha någon dom älskar, men vad hände med mig?Jag har ännu inte hittat någon som har gett mig den kärlek jag behöver och jag undrar verkligen.
När ska jag hitta någon, som älskar mig när jag är osminkad,utan löshår,
i ett skitit linne,mjukisbyxor och pratar i sömnen?
Någon som verkligen bryr sig om mig, för den jag är.. 
Någon som älskar att jag är lite knäpp ibland, pratar för mycket,hör av mig lite för mycket?
Någon som bryr sig om mig, är omtänksam, ringer för att bara säger hej,
säger att jag är fin fast jag är ofixad .
Någon som man kan prata om allt med, som man kan vara sig själv med,
som man kan skämta med, som kan visa mig framför sina vänner och
vara stolt över att ha mig som sin flickvän..
Jag vill bara ha någon som verkligen älskar mig.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-09 00:38:41

Du hade ju William.... han verkade ju vara just en sådan människa.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-09 03:20:45

Du är inte ensam att tänka så emelie :/

Postat av: smirnoff

Publicerad 2009-01-09 08:25:56

Du kommer inte ha några problem att hitta någom som kommer älska dig för den du är:)...

De man får veta om dig bara genom bloggen gör ju att man tycker om dig mer och mer:)...

Du verkar vara en riktigt mysig tjej som man verkligen skulle vilja lära känna mer...

Stor kram....hoppas du får en kanon helg

Postat av: N

Publicerad 2009-01-09 11:44:28

Jag kan vara den personen,dock vet jag att det finns saker som jag inte kan göra åt det <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi