Den rätte för Rosing!

Publicerad 2009-01-15 22:06:35 i Allmänt,

Snart börjar programmet på kanal fem som ska handla om
att finna den rätte.. Finna den rätte för Linda Rosing.
Jag personligen tycker att hon är otroligt härlig
och underhållande.. Dessutom är hon snygg, vilket
gör det roligare att titta på hennes program!
Jag önskar iallafall henne all lycka med att finna
sin rätte man. Jag ska bänka mig framför tvn och börja
kolla så fort det börjar.

Jag hoppas att det blir en succé , och det kommer det bli!
Hon sa ju till Bobby(hennes frisör och mycket goda vän)
att hon hoppades att hon inte blev kär i allihopa.. Haha
det var det roligaste jag hört.. Jag längtar reeeedan!
Vad tycker ni om detta?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-17 00:10:10

Men seriöst ... kolla in Rosings högra bröst.

Knappast naturligt eller normalt. Ser ju helt förstört ut

Postat av: sthlmBEAT

Publicerad 2009-01-17 00:12:43

klart att man kommer att kolla på showen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi