Emelie Testar!

Publicerad 2009-01-15 21:57:20 i Allmänt,

Idag gjorde jag en ansiktsmask jag köpte för några dagar sen.
Ville vara lite friskare innan jag gjorde den,för den är ganska stark..
Den var superbra, djuprengörande och serumet i den gjorde att jag
fick len hy i hela ansiktet som en barnstjärt!
Helt underbart var det, lite starkt luktade det, eftersom det var en helteckande
mask som man sätter över ansiktet så fick jag in lukten i näsan i en kvart,
men det var det värt, för nu ser jag perfekt ut.. Jag har faktiskt rätt bra hy, så jag funderar
på att bara använda puder nu,eftersom min hy har blivit mycket mycket bättre
än förut då jag hade finnar på vissa ställen i ansiktet.. Så foundation kanske
inte behövs?.. Iallafall heter märket SKINVITALS och färgen Grön!
Ansiktsmasken är vit och väldigt kladdig, men väldigt skön när den kommer på plats..
Den innehåller Tea tree och Rosemary. Starkt , men funkar!
Kostar 39 - 40 kronor på H&M och Åhléns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi