Frisk , snälla?

Publicerad 2009-01-26 21:52:04 i Allmänt,

Jag är så uuuuuttråkad så jag döööööör snart.
Imorgon ska vi åka skridskor med skolan, men jag får nog sitta och titta på istället,
för jag är som bambi på isen hahaha. Jag får sitta och skratta åt Emmy,Rebecka o Tove istället,
det blir roligare !

På Fredag åker jag till Ingarö till Antons landställe,det ska bli kul.. :)
Kommer väl hem på lördag eller söndag, får se..
Vill bara bli frisk, blir galen snart..
Jag har lust att bli hypnotiserad eller något så att jag tror att jag är frisk..
Jag tror faktiskt att det funkar lite så, att tror man att man är sjuk hela tiden
så blir man sjuk.. Lite psykist kanske.. Men vore det helt psykist skulle det inte
rinna ur näsan utan anledning, skumt det där..
Har någon något tips på hur man kan bli frisk fortare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi