Järvsö..

Publicerad 2009-01-21 17:00:52 i Allmänt,

Halloj igen.
Åkte förbi östermalm och kollade på kliniken vad
det kostar att förstora läpparna.. Det var intressant!




Sitter hemma och har precis ätit med mammsen.
Mätt och belåten är jag..
Jag, Emelie , Rebecka och Tove kommer åka till Järvsö och
åka skidor den 10e Februari och det ska bli så sjuuuukt kul!
Längtar verkligen dit.. så man får annat att tänka på än
livet i helhet. Bilder och sånt kommer upp efter resan! :)

Jag är så trött att jag nästan har lust att gå och lägga mig..
Men då kommer jag inte kunna somna senare.
Idag skrev jag en uppsats i Engelska och fick VG ,
det börjar gå riktigt jävla bra för mig nu! :)

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2009-01-21 22:35:25

Vad kostade det att förstora? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi