Ont fortfarande & Betala

Publicerad 2009-01-28 11:46:09 i Allmänt,

God morgon på er!

Nu har jag piggnat till lite efter en kopp kaffe..
Jag har så ont i halsen att jag inte kan röka, fast jag har nästan inget röksug heller..
Måste slagit i skallen när jag sov eller något, kanske är nu man skall försöka sluta(?)

Har precis klätt på mig, ett svart långt linne och ljusa jeans , blir inget speciellt idag
eftersom jag bara ska till skolan och lämna in pengar för resan..
Sen bär det förhoppningsvis av till Skanstull om jag orkar också för jag MÅSTE
ha naglar, jag klarar inte av att ha fula naglar , får panik nästan.. :(

Nu måste jag skynda jalla jalla lite..
Puss&Kram.. Jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi