tråkigt

Publicerad 2009-01-05 22:57:05 i Allmänt,

såhär trist kan man ha det på en tisdag!


OM DIG:
Du heter? Emelie Dahlberg
Du är född? 30 Mars 1991
Du bor?  Södermalm

Du gillar? Umgås med vänner
Du älskar? Mig själv
Du hatar? Många


SVÅRA VAL:
Mobil eller mp3? Svårt val
Myskväll eller festkväll? Myskväll
Tjejkompisar eller killkompisar?  Killkompisar
Krulligt eller platt hår? Platt
Mörk- eller ljushårig på motsatta könet? Spelar ingen roll
Kramar eller pussar? Pussar
Blåa, gröna eller bruna ögon? Blåa
Öl,cider eller vodka? Öl
Långt eller kort hår? Långt

FRAMTID:
Hur många barn? Inga
Namn? Inga namn
Gifta dig? Nej
Arbeta? Frisör
Bo vart? Stor lägenhet helt för mig själv


DEN SENASTE VECKAN:
Kysst någon? Ja
Kramat någon? Ja
Gråtit? Nej
Saknat någon? Nej
Tyckt synd om någon? Nej
Druckit alkohol? Ja
Träffat någon ny grabb? -


FAVORIT:
Låt? I'm not pop - Lazee
Person(er)? Mirre
Dag? Fredag
Kläder? Sexiga underkläder
Musik genre? Allätare
Mat?  EN FET HAMBURGARE!
Radio Kanal: 107.5

DIN DATOR:
Bakgrundsbild? Jag
Hur många ikoner har du på skrivbordet? 6
Hur många är online på din msn? 146
Vart står din dator? I vardagsrummet
Har du Bilddagboken? ja
Har du Facebook?  ja
Har du Playahead? nej
Hur många bilder? Över 3000 på mig själv

DIN MOBIL:
Va står det i ditt senaste sms? Jag skulle kyssa dig på halsen!
Ditt fjärde skickade sms? Ska sova nu,hör av mig imorgon snygg. Puss <3
Vad står det på ditt sista sms i inkorgen, och vem är det från? Hej sötnos! Förlåt att jag inte ringde upp men jag sov då:/ Hur mår du idag? Pussar
Ringsignal? Pokerface
Sms signal? ljudlös
Har du några sparade meddelande? ja ifrån gurkan
Vem är överst i din kontaktlista? Andreas

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-05 23:29:50

skitkul med listor

mera såna så vi får veta vad du tycker o sånt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi