Påståenden om mig.

Publicerad 2009-07-27 21:41:55 i Allmänt,

Jag har insett att min senaste kyss: helt underbar
Jag pratar: samtidigt som alla andra för att höras mest.
Jag tycker om: mitt liv.
Jag avskyr när folk: snackar skit om mig, ni känner mig inte ens.
Min bästa vän är: förstående,underbar och helt jävla fantastisk.
Min första vän heter: kommer faktiskt inte ihåg.
Kärlek är: underbar, men kan vara knivig.
När jag borstar tänderna: tänker jag på att få vitare tänder.
När jag lagar mat: så blir alla nöjda,glada och belåtna.
Jag tänder på: heta blickar,snyggt hår, en bra kyssare.
Det sexigaste yrket är: elektriker, brandman.
Det är charmigt när: ens pojkvän berättar för sina kompisar hur mycket han älskar en.
Jag är rädd för: havet,spindlar,myror och fula människor.
Den värsta känslan är: ånger,illamående,ont i magen.
Den bästa känslan är: när man är nykär.
Jag är bäst på: allt.
Jag är sämst på: att vara ful.
Om jag va ett djur skulle jag vara: tiger.
Jag kommer alltid att vara: helt jävla underbar!
Det finaste som finns är: min älskling.
I sommar: ska jag vara med min älskade pojkvän, leva livet och sluta dricka.
Sist jag grät var: i förrgår, för min älskade katt simba.
Jag kan: när jag verkligen försöker och vill.
Jag kan inte: ställa in disk i diskmaskinen eller tvätta tvättmaskin.
När jag vill tänka går jag: in på toaletten.
När jag bakar så bakar jag: kakor.
Min mobiltelefon är: cp i huvudet men snygg.
När jag vaknar på morgonen: kollar jag mobilen först, sedan ligger jag kvar ett tag och myser med älskling.
Innan jag går och lägger mig: pussas jag med andreas.
Just nu tänker jag på att: jag är hungrig.
Bebisar är: söta,gulliga och älskade.
Idag har jag: fikat med mirre och johnny.
Ikväll ska jag: vara med min storasyster, prata skit!
I morgon kommer jag: gå på bio med älskling, mirre och tobias.
Jag vill verkligen: leva livet ut med andreas.




frågeformulär taget av Charlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi