Simba, jag älskar dig föralltid!

Publicerad 2009-07-16 11:54:26 i Allmänt,

Jag kommer inte att vara så väldigt aktiv den här helgen.. Min älskade
katt Simba som levt med mig sen jag var 1 år har somnat in idag klockan 2.
Minnen har jag tusen av , men att aldrig få en puss i ansiktet av honom igen på
kvällarna gör ont. Han följde efter mig till skolan varje dag och gick hem efter att
jag kommit in i skolan hela skolgången tills jag slutade 9an i grundskolan.
Han är allt en människa kan önska sig , en helt underbar katt.
Han kommer att finnas i allas hjärtan förevigt och han kommer aldrig glömmas av någon.
Det gulligaste med honom är att han jämt tar ner tassen i glaset och tar upp tassen
och slickar på den.. Och sen att han alltid kommer och "buffar" en i ansiktet när man är ledsen,
börjar spinna och får en att bli glad igen. Jag älskar dig älskling.
Jag glömmer dig aldrig. Du blev 17 år men du kommer att finnas vid mig för resten av mitt liv. 

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-07-16 18:12:03

åh, vad ledsamt. jag minns när jag förlorade min första katt. jag sörjde i två veckor innan jag kunde gå till skolan igen. jag saknar henne fortfarande.



kram

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-07-16 18:46:17

Usch, det är alltid lika hemskt när ens djur dör! R.I.P.

Postat av: Sara

Publicerad 2009-07-17 10:13:22

När dog han? :'(

Postat av: Sara

Publicerad 2009-07-17 10:13:26

När dog han? :'(

Postat av: Lena

Publicerad 2009-07-17 14:45:07

Hej Sara

Simba fick somna in igår eftermiddag, lugnt, fint och värdigt , efter att ha varit sjuk länge. Han hade lyckan att bli 17 ½ år gammal i alla fall.

Kram på dej Sara

Från Emelies mamma Lena

Postat av: sara

Publicerad 2009-07-20 11:58:16

åå :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi