Stackars Magnus!

Publicerad 2009-07-13 20:33:59 i Allmänt,



Keith hade fått kroken i sitt ben samma dag som
Magnus råkade på något sätt få i sig denna splitternya fiskekrok in i
benet.. Jag som är livrädd för blod och sånt blev helt hysterisk när han
började skaka och bli vit i ansiktet..
Vi fick åka till land och fråga efter en avbitartång, för han kunde inte dra ut den eftersom
det sitter ett hölje(som en pil) längst ut på kroken, då skulle hela skinnet åkt upp..
Så vi fick en avbitartång och allt löste sig tillslut.. Herregud säger jag bara,
PANIIIK!

Kommentarer

Postat av: Unni

Publicerad 2009-07-14 03:28:35

Hej har lagt till dig på blogglovin skulle du vilja lägga till mig :D?<3

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-14 15:11:25

Aj... det där måste göra jätteont ju

Postat av: Emma

Publicerad 2009-07-21 22:17:06

alltså fyfan.. jag sitter här och ryser och känner mig jävligt obekväm..

HUR FAN FICK NI UR DEN!?!?

herregud :|

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi