Kissie - ta dig i röven

Publicerad 2009-06-27 13:07:32 i Allmänt,




Vad är detta liksom?
Bara för att hon är avundsjuk att jag väger 5 kilo mindre än henne, har större
bröst och ser allmänt bättre ut än henne så ska hon klanka ner på mig?
Hon har själv köpt sin bloggdesign för 50 kronor och jag bytte just för att hennes
design är ful. Hon ska inte komma och säga B-bloggare till mig,
hälften av hennes läsare hatar henne.. Jag är åtminstonde
mig själv, jag försöker inte vara någon jag inte är till skillnad ifrån henne,
mer än hälften hatar henne, det är därför dom läser hennes blogg,
för att hon är PATETISK!

Kommentarer

Postat av: batman

Publicerad 2009-06-27 14:17:35

du är grymt mycket snyggare tjejen! :) GO EMELIE!

Postat av: Örjan LAx

Publicerad 2009-06-27 14:53:25

Jag tycker emelies blogg är tusen gånger bättre och roligare också för den delen.

Hon driver med KISSIE och KISSIE själv fattar absolut INGENTING !!! Klockrent ju.

Emelies header är ju en kopia av KISSIES gamla och sååå fula bloggheader....det är ju det som är så himla kul och ironiskt, men sånt fattar inte lilla KISSIE.

Varför fattar inte KISSIE det då....jo för att hon blonderat håret så mycket att hjärnan tagit stryk helt enkelt.

Emelie å andra sidan blonderar sig också...MEN hon är ÄKTA blondin men som bara förbättrar lite.

Emelie är dessutom en vaken, godhjärtad tjej med glimten i ögat och duktig frisör. Vad har KISSIE lyckats med hittills ?????

Möjligen kan hon utses till shopaholic-wannabe eller nåt.

Dags att flytta tillbaka till förorten KISSIE ??????

Postat av: sofiiaofsweden

Publicerad 2009-06-27 15:07:31

U goo girl ;) Gillar redan din bloogg :D har lite frågor till dej tihi så adda gärna min msn gullet :) !

Postat av: Melina

Publicerad 2009-06-27 16:07:24

Din blogg är så jävla mkt bättre än Kissies. Hon är pinsam!

Postat av: BALOO

Publicerad 2009-06-27 17:56:40

Ju mer tjaffs ju mer läsare, de räcker inte med att säga att hon är "PATETISK!" kom på något grövre. Det vet jag att du kan ;)



¡ɹɐʞö uǝs ɥɔo ʇuǝɔoɹd 011 ı ʇn ɹåƃ np ʇʇɐ ǝs llıʌ ƃɐɾ

Postat av: HAHA xD

Publicerad 2009-06-27 22:46:11

Postat av: SHIT!

Publicerad 2009-06-27 22:47:32

vad spelar det för roll att du väger fem kilo mindre än henne och har större bröst ? orka skryta, varför skulle det vara viktigt ? Kissie är äcklig som fan.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-28 20:02:03

det är patetiskt att jämföra vikt. Alexandra har snyggare kropp än dig. kurvor vs skelett. KUUUURVOOOOR

Postat av: haha

Publicerad 2009-07-06 22:57:43

tycker också att det är patetiskt att jämföra vikt :O

skaffa självförtroende istället, så mycket sexigare och sundare.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi