Upp med tuppen idag!

Publicerad 2009-06-26 10:42:20 i Allmänt,

Jag är uppe med tuppen idag, eller nästan iallafall..
Jag och Andreas ska åka upp till Vällingby när vi ätit frukost,
jag behöver naglar.. Toves tjejmiddag är ju idag och jag tänker INTE
komma dit och se ut som fan själv. Så jag får bita ihop att det bränner
på hela ryggen och att jag ser ut som en tomat i ansiktet... Jag ska ha kul
ikväll! Jag kokar ägg just nu, sen blir det mörkt bröd till det och en avokado på sidan,
plus juice.. Jag är en sån bra flickvän, han sover fortfarande så det blir nog frukost
på sängen :)
See ya later!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-26 18:49:37

kissie har lagt upp dig på sin blogg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi