20 saker ni inte visste!

Publicerad 2009-03-13 13:17:55 i Allmänt,





1.
När jag sitter still börjar jag alltid skaka på benet av uttråkning.
2. Jag är jättemörkrädd och måste alltid ha tvn på så mamma får stänga av den när jag somnat.
3. Jag kan sminka mig utan spegel och det blir ändå perfekt.
4. Jag försöker göra 80 situps varje kväll i smyg.
5. Jag älskar att dansa och jag gör det bra också!
6. Jag har ångest inför min 18års dag.
7. Jag pluggar när jag är helt själv, har koncentrations svårigheter.
8. Hatar att vara ensam,tycker att det är läskigt.
9. När jag verkligen blir kär har jag svårt att glömma, kan ta flera månader eller år.
10. Jag vill inte gifta mig.
11. Jag äter hur mycket som helst.
12. Jag städar hos andra men inte hos mig själv.
13. Jag har en GI- tabell uppsatt på kylskåpet.
14. Jag har otroligt svårt att lita på folk,speciellt killar.
15. Jag dricker bara laktosfri mjölk.
16. Jag har dyslexi.
17. Jag har en tvångstanke att säga "puss" till mamma innan jag går och lägger mig.
18. Jag är grym på att vissla.
19. Jag är väldigt långsint.
20. Jag tål INTE folk som ljuger,det är det värsta som finns.

Kommentarer

Postat av: :)

Publicerad 2009-03-16 18:07:22

bet you look good on the dancefloor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi