En shopaholics bekännelser

Publicerad 2009-03-11 17:40:49 i Allmänt,

Jag köpte denna bok för inte alls många dagar sen..
Är nästan halvvägs, och den är huuuur bra som helst!
Kommer nog vara mycket roligare att se den på bio sen när
man läst boken haha kanske inte.. 

Den är iallafall jättebra och kostade bara 49:- på Åhlens, det fanns hur många
som helst kvar så gå och köp den, skitbra för både tjejer och killar..
Man lär sig hur man EGENTLIGEN ska handskas med pengar..
Jag har lärt mig ett och annat kan jag säga..
Speciellt älskar jag den för att den ser så
tjejig och rosa ut.. Jag drooooogs till den
i affären och var nästan tvungen att köpa
den.. Känner mig lite som henne i boken nu
haha, nej men jag ville verkligen ha den
när jag såg den.. ångrar mig inte en sekund!

Jag tror faktiskt att boken är bättre..
För då får man inbilla sig själv hur allt ser ut,
på bio får man ju allt serverat på silverfat..
Har du bra fantasi som jag är det mycket
bättre att läsa en bok istället för att se filmen.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-11 18:35:26

guuud , jag älskar boken & har läst den minst 3 gånger !

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-15 18:27:15

Leser aldri, men den skal jeg kjøpe! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi