folk är sura

Publicerad 2009-03-20 09:17:11 i Allmänt,

God morgon!
Jag sitter på datorlektion , lite segt.. Hör ju knappt vad läraren säger!
Ikväll skall jag och Emelie på fest, har inte varit på fest sen i Oktober..
Så det ska väl bli kul att få fixa upp sig lite.

Jag har tänkt på en sak, varför är människor i Sverige så himla tråkiga och sura jämt?
Jag satt på bussen från Norrmalmstorg igår med mamma och alla som satt på bussen
såg så arga ut, jag säger inte att jag alltid skrattar men jag ser iallafall snäll ut..



Är så trött på överklasskäringar från stureplan så jag nästan spyr, dom kan ju
allvarligt inte tro att dom kan föregå med gott exempel när dom har
ansiktsuttrycket som säger att någon nyss dött !
Någon som håller med mig ?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-20 15:33:21

jag håller med dig

Postat av: Michalis

Publicerad 2009-03-22 15:35:32

även fast du e en jävla överklass käring så ja!

Postat av: mr i

Publicerad 2009-03-24 01:01:33

rätt.. underklasskäringar från söderort är härligare!=)peas..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi