God morgon allihopa!

Publicerad 2009-03-01 16:50:10 i Allmänt,

Nu har jag börjat möblera om.. Andreas har precis åkt till jobbet, han kommer hit senare igen! :)
Hatar att sova ensam.. så det är underbart att vi sover tillsammans varje natt.
Han väcker mig alltid på morgonen också, det gör att jag kommer i tid till skolan också, jag är svårväckt..
men han får mig alltid att vakna!
Jag vill ha en svävande säng faktiskt.. har suttit och kollat på några,och det verkar skithäftigt!



Ska damsuga strax , och damma överallt.. Har fått lite av en städmani.. Så jag ska strax fortsätta,
ville bara vara lite snäll och skriva här!
Bilderna från festen igår kommer upp strax!
Vi hörs lite senare! Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi