Härliga Måndag!

Publicerad 2009-03-09 08:46:32 i Allmänt,

God morgon!
Nu har jag och Andreas gjort oss i ordning!
Vi ska strax åka till skolan, jag har bara en lektion så efter den är slut
åker jag hem och pluggar lite, känner att det behövs.. Ska verkligen
få bra betyg nu, dom ska fanimej få se.. nu jävlaranamma!

Ska ha 21 vita dagar tills jag fyller år den 30e, då ska jag ha middag hemma
för dom närmaste och sedan blir det utgång, ska bli så sjukt jävla roligt! :)

Vi får höras senare! Puss&Kram

Kommentarer

Postat av: nicolas

Publicerad 2009-03-09 14:53:01

räkna med mig

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-09 17:38:18

HUR SOTAR DU ÖGONEN. för fint, du är så jävvvvla snygg så man blir avundsjuk! och din blogg är riktigt bra okcså, uppdatera mer bara:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi