Måndag efter lovet!

Publicerad 2009-03-02 09:51:32 i Allmänt,

God morgon !
Vaknade kl 5 när Andreas skulle till jobbet.. Gick upp vid sex..
Hade en hemsk mardröm.. Vet inte varför jag drömmer konstiga drömmar
hela tiden.. skumt!
Nu sitter jag iallafall i skolan, gick förbi vårdcentralen och lämnade in min remiss
så nu har jag det gjort.. Tänkte gå och sola med Nicolas idag, måste börja bygga färg nu ;)!

Har snart frisörlektion till kl halv 5 idag, ska väl bli kul!
Måste fixa allt jag har missat, det börjar faktiskt gå riktigt bra nu!
När man lärt sig mycket är det roligare att göra saker..


Ha en trevlig start på veckan efter lovet! Denna hääärliga måndag.
Puss&Kram

Kommentarer

Postat av: Ebba

Publicerad 2009-03-03 00:16:55

Jag ber dig snälla gör ett inlägg om sotade ögon. Hur du fixar dina, väldigt fint ...!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi