någon bra film!

Publicerad 2009-03-16 17:01:07 i Allmänt,

Nu har Andreas åkt till jobbet och sen när han slutar kommer han hit igen..
Då ska vi äta en god middag och sen kolla film.. Vi har snart sett alla filmer som jag har i mitt rum,
detvillsäga 20 filmer.. Så vi måste nog hyra en idag haha.. För det är ju inte så kul att kolla på samma film
10 gånger.. Har ni något tips på någon bra film?



Imorgon går jag nog till skolan om jag inte fortfarande har feber.. för jag har det fortfarande
efter en vecka.. Så jag får se hur jag gör. Har pluggat massa hemma så att jag inte
ligger efter när jag kommer tillbaka. Jag fyller som sagt år om 14 dagar.. herregud vad
tiden går fort.. kommer ihåg när jag fyllde 15 år och tyckte att jag var så hiiiimla stor..
Nu är man myndig snart och då är man vuxen på riktigt, känns lite läskigt..

Hoppas att allt är bra med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi