Onsdag

Publicerad 2009-03-04 12:53:04 i Allmänt,

Hej!
Nu sitter jag i skolan, börjar snart matte.
Ikväll sover jag hos Andreas, tänkte skriva uppsatsen där och
skicka över den till Marie eftersom han inte har någon skrivare i sitt
rum. Jag måste iallafall börja plugga lite.

Dessutom är jag så mätt just nu att jag knappt orkar resa på mig!

I helgen blir det lugnt, ska inte dricka något över huvud taget.. Bara

mysa och kolla film om inte Emelie övertalar mig om att något roligt

händer haha.. 

Hörs senare, puss !

Kommentarer

Postat av: (:

Publicerad 2009-03-04 19:07:19

Emelie - jag älskar dig,

och jag älskar den här bilden <3

Postat av: lina

Publicerad 2009-03-04 23:21:09

hrj emelie, jagundrar vard ställrt hätte där du skulle förstora dina tuttar eller läppar på strandvägen :) tack

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi