Urinvägsinfektion

Publicerad 2009-03-10 09:09:20 i Allmänt,

God morgon!



Har fått urinvägsinfektion, kan knappt kissa och har otroligt ont i nedre ryggen.
Jag och mamma ska ta oss till vårdcentralen precis här där vi bor och
jag ska få penicilin.. Måste nog lära mig att inte gå i tunna tights när det är
minusgrader. Finns inte ord för hur ont jag har just nu.. 
Har ett par jeans på mig nu och en tjock jacka, hoppas det hjälper.
Ska lämna in kissprovet och kolla om det kanske är njurbecksinflammation
och då har det gått väldigt långt, eftersom jag har så ont är det inte omöjligt
att jag har det. Vill bara ha medicin så jag slipper känna det som om någon
hugger mig där nere när jag kissar. Hoppas det är bra med er iallafall..
Vi hörs lite senare och ser hur det gått. Önska mig lycka till.
Puss&Kram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-10 12:20:02

det är en myt att man får urinvägsinfektion av att man klär sig kalt. Det beror oftast på att man inte kissar efter sex.

Postat av: emelie

Publicerad 2009-03-10 16:01:30

lycka till, hoppas det går bra.

Postat av: liza

Publicerad 2009-03-10 19:02:32

eeeeeeey fyfan , uringvägsinfektion är sååå jobbigt !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi