Detta händer inte.

Publicerad 2009-05-02 21:55:45 i Allmänt,



- Jag blir störd i huvudet och börjar prata för mig själv och tycker att det är helt normalt..

- Jag blir kär i Kissie, börjar följa efter henne och klippa av bitar av hennes hår..

- Jag börjar ha sex utomhus för att det är så skönt väder ute..

- Jag börjar skriva om tråkiga saker som gör att jag får färre läsare bara för att ha lite kul..

- Jag skulle springa naken i stan och skrika min bloggadress..

- Jag skulle bli lesbisk och börja sätta upp affischer på Lindsay Lohan..

- Jag skulle byta namn på min blogg till www.iwannabelikeblondinbella.nu..

- Jag skulle ta åt mig så mycket skit av folk att jag skulle börja gråta..

- Jag skulle göra slut med Andreas och gifta mig med mig själv.. (eller?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi