Ett litet test sådär!

Publicerad 2009-05-18 18:50:09 i Allmänt,

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
Min älskling
vad står det i ditt femte sms?
Låg inte du och läste nyss? ;) haha <3<3
Vem ringde dig senast?
Min älskling
Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
På mig och min älskling Andreas.
Vilket språk är din mobil på? 
My name is Inga and im from sweden! 
Vad heter din ringsignal?
Love lockdown ( remix )
Hur många sms har du i din inkorg?
Rensar hela tiden men nu har jag 14 st.
Vad står det i ditt översta sms och vem är det i från?
:$ <3 , Min älskling Andreas.
Vad står det i ditt sms längst ner och vem är det i från?
Men vi måste prata jag ringer dig när jag är hemma<3 Från
Miranda.
Vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det i från?
Stanna hemma så äter vi tillsammans. Puss
Från Mamma.
Hur många sms har du i kategorin "skickat". 
Rensat.
Vem är din 13:e kontakt?
Älskling hem <3
Är din 20:e kontakten av dina bästa vänner?
Anton , Nej, barndomsvänner som inte ses längre.
Ogillar du nr 5?
Myrna, nej jag älskar henne!
Har du varit i hop med nr 1?
Alexandra, haha nej!
Vad har din mobil för färg?
Svart & Silver

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi