Min favoritdryck i alkoholväg.

Publicerad 2009-05-03 19:37:06 i Allmänt,

En läsare frågade mig vad jag tycker om att dricka, och om jag
hade något tips om vad som är gott i alkoholväg.

Jag älskar ju vitt vin, står över sprit och öl helt
och dricker bara vitt vin, det är fräscht och man blir inte för full på det.
Det räcker länge och det är ganska billigt, beror på vilket
märke man köper. Men ett märke jag tycker är helt underbart är
"Foot of Africa", finns på systembolaget och på finlandsfärjorna.
Finns både som flaska och box, rött eller vitt.
Flaskan kostar 59:- för 750 ml.
Boxen kostar 149:- för 3 liter.


 

Hoppas att du fick svar på din fråga!
Gå in HÄR och kolla mer efter vita viner!

Kommentarer

Postat av: .

Publicerad 2009-05-04 05:10:41

Tack för en underbar blogg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi