Svar på tal!

Publicerad 2009-05-03 13:51:49 i Allmänt,

Okej, jag fick nyss en kommentar om inlägget "Do you?"



Här får du "svaret" på kommentaren ANONYM ( såklart ).

Jag förstår hur du tänker ,men på bilden hade jag varit modell för Make up institute..
Därpå att jag inte fick bestämma min sminkning själv över huvud taget,.
det är alltså ingenting jag skulle sminka mig med i vanliga fall om jag fick välja.
så jag tycker att du skall ta reda på fakta innan du kommer med onödiga kommentarer
och dömer folk för deras sminkning!

Kommentarer

Postat av: Elsa

Publicerad 2009-05-03 14:16:07

Tänkte kolla om du ville tipsa om någon god drink/vin eller annan dryck man kan få sig ute på en restaurang. Vilken är din favoritdryck?

Postat av: Emma

Publicerad 2009-05-03 15:36:08

Man pallar inte anonyma jerks?.. haha så jäkla trött på dem,

ska man skriva något får man faktiskt också står för det..

Postat av: Emma

Publicerad 2009-05-03 15:37:17

aa, har addat dig på facebook nu, hoppas bara att det var rätt emelie dahlberg med.. tog den första :)

Postat av: Lona

Publicerad 2009-05-03 15:51:55

är du den nästa kändisen eller :P?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi