Vaccinet.

Publicerad 2009-11-20 20:26:12 i Allmänt,

Nu har jag vaccinerat mig :)
Jag fick en allergichock, så jag fick en tablett så blev allt bra sen.
Jag har bara lite ont i armen, men ingenting annat.. Lite frossa också
men imorgon så kommer jag säkert må bättre.

Jag är ju jätte spruträdd, så jag fick en jättetrevlig sköterska som var jättesnäll
emot mig så att jag inte kände mig illa till mods. Men det hjälpte inte så mycket,
det slutade med att jag låg där i en och en halv timme och försökte lugna ner mig,
sen beställde mamma en taxi åt mig från skolan hem,och sköterskan följde med mig till
bilen. I helgen blir jag hemma. Jag vaccinerade mig för min mammas skull,för att hon
inte tål vaccinet. Utan henne klarar jag mig inte, så det var klart att jag skulle övervinna min rädsla
och gå igenom lite smärta för hennes skull.

Hoppas ni mår bra!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-11-21 14:21:04

Jag är mäkta stolt över dig gumman som trots din stora sprutfobi tog vaccinet.

Älskar dig hjärtat.

Postat av: Marina

Publicerad 2009-11-22 16:38:36

Vad gulligt ju :D

Men man vet väl fortfarande inte om vaccinet kommer att hjälpa, visst? :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi