Closed doors

Publicerad 2009-10-11 17:36:08 i Allmänt,

Jag läste ut boken igår som sagt, jag läste ut den på två kvällar. Det vill säga lite över 300 sidor av sorg, oro och rädsla.Det fanns många gånger då jag satt med gråten i halsen, många gånger jag höll på att kräkas.
Hon är så otroligt stark som inte bara gått igenom detta utan även berättar EXAKT vad hon gått igenom.
Det kan hjälpa andra unga kvinnor som gått igenom samma sak.

Jag skulle aldrig kunna leva vidare om jag varit med om samma sak, men hon är stark, och har tvingats vara det under hela sin uppväxt. Boken framkallade äcklighetskänslor inom mig som fick mig att bara vilja knivhugga pappan i huvudet och våldta honom där bak med något hårt, och tvinga honom att föda två barn av sin mamma. Så skulle han känna hur det kändes. Tack för att du skrivit denna bok, du är stark och modig.




HÄR kan du läsa en intervju med Kristina Hansen som skrivit boken "Bakom stängda dörrar".

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-10-11 17:56:40

sv:

okej, jo det är väl bra.

Hur är det med dig?

shit vad du läser snabbt! xD Läste en bok på nästan 200 sidor på typ 3 veckor HAHA<3

Ställ gärna en fråga på min frågestund!<3

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-10-14 23:26:40

En av dom bästa böcker jag har läst, så hemsk!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi