Svar på frågor

Publicerad 2009-09-12 18:58:08 i Allmänt,

Jag har frågat förut, skulle du inte kunna lägga ut något ljudklipp där du sjunger? :)
Nej tyvärr, hatar att sjunga för folk.. men hoppas att jag någon gång ska skaffa nog till att sjunga för er.

Har du flyttat hemifrån?
Ja det har jag!

Är du och analsex emmy vänner?
Ja, hon är ju min bitch!

Du har väll bra sångröst varför söker du inte till idol?
Jag vågar som sagt inte, inte för att jag inte skulle få en plats där, utan för att jag har scenskräck..

Vem gjorde slut av dig och jimmie och varför?
Inga kommentarer, den tiden är sååå pasé.


Känner du inte han mikei alls :P? offta han bara addade dig och skrev så där helt plötsligt xD lovar att han laanar din blogg.
Nej jag känner honom inte... än ;)

Bor du och Adreas tillsammans?
Ja

Vem är snyggast - megan fox eller angelina jolie? (som du helst skulle vilja ser ut som)
Angelina Jolie


Kollar du på the hills? vem är favoriten där då?
Tyvärr kollar jag inte på det.


Vem håller du på i bråket mellan lauren och heidi?
Ingen kommentar

Hur mycket lön får du för bloggen? Och när började du tjäna pengar på den?
Ingen kommentar,för ett år sedan.

Har du haft analsex?
Nej

Vilka bloggar läser du?
Min egen, och en norsk tjejs blogg.

Hur kan du ha så enorma bröst? sen du var typ 11? :P
Ja du.. jag tackar mina gener.

Tycker du gossipgirl är bra, vilken kille är snyggast resp. tjej?
Kollar inte på det.

Det roliga är juh att ingen verkar läsa din blogg för det e ingen som kommenterar eller frågar något.
Haha, du kommenterar ju , och du är en av 700 personer om dagen som gör det!

Är du bisexuell?
Ja

Vart bor ni tsm?
Bromma

Vem har gaddat ditt namn?
Min pojkvän.

Har du myst med en guzz någon gång eller hur fan kan du veta att du är bisexuell snygging.
Ja det har jag.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-12 20:52:23

vart bor ni tsm?



och vem har gaddat ditt namn?

Postat av: Therese

Publicerad 2009-09-12 20:58:07

Varför ljuger du så mycket? Tror du din blogg kommer bli stor eller? Du har bara fett i brösten. Inge fel med det. Stor läsare av kissies blogg. åh nej tar du bort kommentaren? Otippat ;)

Postat av: Elin

Publicerad 2009-09-13 20:17:54

Vart i bromma bor du? :) är det abrahamsberg området eller bromma trafikplats området?



bor nämligen också där :)



P&K

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-14 14:44:28

Har du myst med en guzz någon gång eller hur fan kan du veta att du är bisexuell snygging

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi