God jul!

Publicerad 2010-12-20 14:51:33 i Allmänt,

Jag älskar verkligen julen.. Doften av nybryggt kaffe, saffran och granen.
Det finns inget bättre än att fira jul med sin familj, äta god mat,komma in i värmen och se en vacker gran stå i vardagsrummet, och det enda man känner i lägenheten.. är kärlek.
Presenter är inte så viktigt egentligen, jag är bara lycklig över att jag har en välbehållen och relativt frisk familj som jag kan dela julafton med. Det är inte många som har det.
När jag var mindre, så åkte jag och mamma varje jul till cancer avdelningen på St Görans sjukhus och gav bort mina leksaker, kläder och böcker till dem barnen som var sjuka. Då insåg jag,att gör man goda gärningar,så får man goda gärningar tillbaka, och det har jag fått. Min familj.



Jag kan aldrig sova dagen innan julafton.. För jag vet att julaftonsmorgonen är på väg.
Jag blir som ett litet barn innan jul. All fin belysning, dofterna, maten, familjen och allt som hör julen till gör mig så otroligt lycklig. Jag är så tacksam för att jag har det jag har, och att jag lever.
Jag älskar min familj så mycket. Tack för att jag har fått chansen att leva mamma, och för att jag har fått världens bästa familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi