16/02-10

Publicerad 2010-02-16 19:59:42 i Allmänt,

Jag fixade nya akrylnaglar idag också! Dessutom har jag köpt hem små guldiga stenar som jag smyckade ut naglarna med. Dessutom gjorde jag dom rätt korta, mycket skönare..
Ska sätta in mer hår på min syster idag också, så det är skönare att ha kortare naglar.

Min ångest har kommit tillbaka lite, men det är medicinen..
Det är 6e dagen imorgon jag har ätit medicinen, det tar upp emot 2 veckor
tills man vänjer sig!

Nu ska vi äta thaiwok som mamma står i köket och lagar :) Har inte ätit på hela dagen,
är svinhungrig!

Bilder kommer upp snart!

Kommentarer

Postat av: Tim

Publicerad 2010-02-17 03:24:53

fin blogg Emelie ;)

Postat av: Bitte Fridén

Publicerad 2010-02-17 11:16:14

Skulle det inte bli bättre så får man öka dosen.

Tog mej ca 1½ år innan jag kom upp i rätt dos.

Kram

Postat av: Marie

Publicerad 2010-02-17 20:49:54

Hej det tar minst 2 veckor innan man börjar mära av zoloften och i början blir ångesten värre.



Man ska börja med e låg dos första veckan fö att sen öka den och efter ett tag kan man få öka den igen.



Har pecis hittat din blogg och har inte läst längre än hit så jag vt inte om du skrivit om dos och sånt...ska kika vidare...



Har själv ätit zoloft för ångest



Hoppas du blir bättre!!!

Postat av: Marie

Publicerad 2010-02-17 23:19:47

Hejsan



Aaa ok då är jag med.

Jag vet dom kan starta med större doser ibland för att få starkare och fortare effekt.



Jag har ätit i omgångar men alltid varje gång så har jag fått ökad ångest till att börja med, sen svettningar, svårt att sova, matnojja, ont i huvudet, onormalt trött osv men det har försvunnit vartefter och efter ett par veckor hade jag inga biverkningar och jag kände ganska fort inom 2 veckor att det vart bättre och bättre.



Visst får man ångestattacker ändå men zoloften tar bort den värsta toppen och gör den mer uthärdig om man kan säga så.



Kramar till dig!!

Postat av: Marie

Publicerad 2010-02-17 23:55:33

skrattar...jadu när jag läste biverkningar så stog det minskad sexlust men jag fick ökad istället jag med, kunde inte få det att gå ihop för många jag känner som äter denna sort har fått minskad.



Ja blåmärken kan jag inte säga nått om för jag får så lätt blåmärken ändå annars bara nån petar lite löst på mig.



Men ljuskänsligheten känner jag igen och det med tröttheten.

Jag vet jag var som zombie på morgonen när jag skjutsade barnen och sen när jag lämnat dom på skola och dagis så hem och sov bort hela dagen tills dom skulle hem.

Men det gick över det värsta tillslut.



Matlusten ja...min vart ökad så jag gick upp enormt i vikt men dom säger att den inte ska påverka matlusten.

Att du nu tappat matlusten kan ha med ångesten oxå att göra och svårt att veta om det verkligen är medicinen eller ångesten.

Det märker du när du kommer i balans med medicinen.

Så jag hoppas den kommer tillbaka för dig för mat behöver man för att orka dagen.



Jag har haft ångest sen jag var ca 18 och blir nu 36 så snart 20 år =(



Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi