Idag.

Publicerad 2010-02-21 13:17:21 i Allmänt,

Inatt vaknade jag 4 gånger.. Jag kunde inte sova från första början.. Jag var så sjukt
jävla trött men det gick bara inte.. Jag blir arg bara jag skriver det här, för när jag inte
kan sova och jag vet att jag ska upp tidigt dagen efter så får jag panik.
Det blir inte bättre av att man har världens sötaste pojkvän som andas bredvid mig som en jävla
flodhäst heller..

Har snart ätit medicinen i två veckor, två veckor blir det på Torsdag.
Har klarat mig ifrån alla jobbiga biverkningar och jag kunde faktiskt vara ute lite idag och få
luft och vara ute i ljuset.. Det var nog solen som gjorde mig lite hoppfull.

Jag har ju inte kunnat vara ute när det är ljus ute förän nu..
Så jag känner att jag är på rätt spår..

Ska även börja prata med någon nästa vecka, skall ringa dom idag och se om dom fått in
min remiss som min husläkare skickade för någon vecka sedan.

Jag har börjat få ont i halsen.. Men så går det om man vill vara gullig mot pojkvännen och hjälpa till.
Jag får stå ut med en förkylning,så länge jag är med älsklingen så gör det mig ingenting..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi