Jag klarade det.

Publicerad 2010-02-08 17:02:34 i Allmänt,

Jag klarade av att gå in på banken, men höll hårt i mamma.
Kände hur jag började kallsvettas och fick yrsel..
Men jag gjorde det,och jag är så jävla stolt.
Jag köpte en tom bok, jag ska börja skriva en egen bok om mitt liv med ångest,panikångest,tvångssyndrom och depression i hopp om att rädda/hjälpa andra i samma sits.
Så från och nu blir det inget skitsnack om någon annan, nu skriver jag om min kamp tillbaka till ett spralligt,
festligt,roligt och härligt liv som jag en gång hade.

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2010-02-09 02:02:45

Du grejade att gå ut, åka buss och till o med gå in på banken. Desutom en snabb sväng in i bokhandeln och apoteket. Jag är djupt imponerad över din vilja att greja det---- vilket du gjorde ! Storartat gumman !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi