Lasarfraga

Publicerad 2010-02-25 10:43:50 i Allmänt,

Fraga : Emelie, du måste hjälpa mig, hur många slingor behöver man när man ska sätta in nailhair, jag har inte speciellt tjockt hår.. snälla svara

älskar din blogg verkligen, och grattis till förlovningen!


Svar : Hej :) Forst,tack sa mycket vad kul att du gillar bloggen :)
Det beror pa hur tjocka slingorna ar. Du kan titta pa hur mycket varje slinga vager nar du koper det.
1 gram per slinga ar bast,da far du mer har for mindre pengar.
Kop pa tradera, dar kan du fynda riktigt bra!
Du behover ungefar 50-60 slingor for en hel forlangning om du har ratt tunt har.
Hoppas du blir nojd med svaret :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-25 18:34:13

Hej Emelie! tack så hemskt mycket att du svarade så himla fort, och tack för alla tips! :):)



Som sagt, älskar verkligen din blogg!!

Postat av: Nathalie Vesterlund

Publicerad 2010-02-27 18:23:44

Jag tycker personligen 50 slingor är otroligt lite, satsa på 100! Garanterat snyggare, håller längre och du kan platta/locka varje dag om du vill utan att de ser slitet ut lika lätt. Då man kan tappa en slinga då och då beroende på hur ens hår är. :)

Sist jag hade håri hade jag 150 slingor som var normala i tjockleken :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi