Lycklig, Ledsen,Arg..

Publicerad 2010-02-12 23:18:21 i Allmänt,

Har gått rätt bra idag första dagen med medicinen, jag är sjukt arg ibland och sen är jag ledsen.. Och efter det är jag lycklig som aldrig förr! Men det håller inte i sig lika länge som när jag är arg .. :P

Jag gick faktiskt till konsum idag :) Det gick jättebra, fick lite svårt att andas
och blev lite svettig, såg lite suddigt när vi skulle betala, det var så mycket
folk och det var ögonkontakt o.s.v.. Men jag klarade det, sen gick vi till pizzerian och köpte
pizza , muums jag älskar pizza! Dessutom visste ni nog inte att jag ÄLSKAR lök! Haha..
Det är så gott, jag kan sitta och äta det som det är bara.. Samma med citron, så jävla gott.
Lök & citron håller dig frisk *trodde du ja*.

Nu ska jag väcka mamma som somnat på soffan efter Let's Dance tittandet ikväll.
Imorgon blir en ny dag, med nya bekymmer.. Så nu glömmer vi det gamla och ser
framåt. Bort med det gamla och in med det nya! :)

Sov gott allihopa och glöm inte att fråga vad ni vill i inlägget nummer 3 neråt!

Pussar & hoppas ni mår bra!

Kommentarer

Postat av: Saga

Publicerad 2010-02-13 02:36:24

Gud vad kul att du redan mår bättre! Lycka till Emelie!! <3

Postat av: Elli S

Publicerad 2010-02-13 11:57:36

Emelie! Är så jävla glad för din skull att det börjar gå så mycket bättre för dig! Jag känner inte dig men för vart enda framsteg du tar och skriver om i bloggen gör mig lycklig! Varför det blir så vet jag inte, jag tror det är för att du delar med dig av något många människor bevarar som deras största hemlighet!



Håller tummarna för att allt kommer att bli bra! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi