Svar på frågor

Publicerad 2010-02-13 13:34:53 i Allmänt,

1.Vad vill du bli när du blir stor?
Svar : Haha stor? Jag fyller 20 nästa år men men.. Ända sen jag var 3 år har jag velat bli frisör,och det håller i sig än.. Och kommer alltid göra!

2.Vilken skola går du i?
Svar : St Eriks gymnasium. GRYM skola (Y)

3.Har du någon kontakt med din pappa?
Svar : Kanske 1 gång per 2:a vecka.


4.hur länge har du och din kille vart tsm?
Svar : Imorgon på alla hjärtans dag blir det ett år och 1 månad :)


5.vilken är din favorit film?
Svar : Titanic, så otroligt vacker film! Gråter jämt när han flyter ner under vattnet.

 
6.de sjukaste stället du haft sex på o med vem?
Svar : Jag tänker svara på det där för att det är roligt.. I ett grovsoprum, med min pojkvän!

7.hur går det med skolan? beundrar dig
Svar : Tack för att du beundrar mig, jag beundrar dig också nu ;).
Det går jättebra, jag pluggar hemifrån och försöker hålla allt i chack tills jag kan komma tillbaka :)

 
8.har inte hängt med alls emelie.. om du inte känner för att skriva det igen om vad exakt som hänt kan du väl dra iväg ett sms där du förklarar!
krya på dig
/öhlin

Svar : För mycket press, stress, ångest, saker som rör min pappa, en misshandel som hände för länge sedan och att höra att man aldrig duger vad man än gör , orsakar såna saker som jag har drabbats av.Härligt att du fortfarande bryr dig vännen.





Fortsätt att fråga frågor! Ökar tiden lite för ni är så sega :P Förlåt haha..
Har frågestunden tills imorgon!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-14 22:23:35

vad har hänt med din kille nu?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi