Läsarfråga

Publicerad 2010-01-22 14:28:43 i Sex&Sånt,

Fick en söt läsarfråga som jag tänkte besvara!

Fråga :

hallådär :) jag tittade igenom dina kategorier och såg din "sex&sånt"-kategori och den var jättebra :) tänkte bara höra med dig om du vet ngt bra sexspel, alltså brädspel. det finns ju en hel del men jag vill inte beställa om jag inte vet att det är bra, har inte hört ngn berätta ngt om spelen men du kanske vet ngt som är bra? vet att du inte är ngn expert men du kanske iallafall vågar prata om såna saker så därför tänkte jag fråga dig ;p skitsnygg blogg btw!



Svar :  

Hej Johanna!
För det första, tack för din fina komplimang :), Sen ska man för det andra
alltid våga prata om sex, för det är något alla sysslar med! Inget att skämmas över.
Jag vet en hemsida som har bra sexspel, jag kan länka den här nere.
Sen är det viktigt att ni verkligen menar allvar när ni spelar, då blir det mer spänning i det ;) Tänd lite ljus och ha på er snygga underkläder så kan jag lova dig att det blir en kväll ni sent glömmer :) !

Här finns det ett tärningsspel då man slår tärningarna och följer anvisningarna! Det är faktiskt väldigt roligt och billigt också!
http://martinshop.se/body_adventure_party_--_sexspel/cid/104_2254/pid/8472 

Sen finns det ett lite dyrare spel som verkligen får hettan av sexlusten att kännas av i hela rummet ;)..
http://martinshop.se/f%F6rspelet_--_sexspel/cid/104_2254/pid/1991


Till sist, men inte minst.
Det dyraste men kanske effektivaste spelet!
Brädspelet.

Lite mer avancerat om man har mer tid att spilla som sagt ;)
http://martinshop.se/monogamy_--_sexspel/cid/104_2254/pid/10853


Hoppas du blev nöjd med svaret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi