Till er som tjaffsar

Publicerad 2010-01-07 17:14:40 i Allmänt,

Har ni nagot emot varken mig eller mina tuttar- kommentera inte!
Las inte ens min blogg om ni inte tycker om det ni ser.
Jag skiter i om jag far 5 mindre besokare,det ar en fis i rymden for mig.
Dessutom hos er tjejer som kommenterar , ni ar bara avundsjuka..Sanningen svider.
Jag har for i helvete inte ens bh pa bilden hahaha, vilka tror ni att ni ar? For fuck sake.

Jag bloggar om MITT liv,jag lagger ut VILKA bilder JAG vill.
Passar det inte? Stick da, jag har inte bett er lasa.
Sa till er som tjaffsar - GET THE FUCK OUT OF HERE!

Kommentarer

Postat av: bekymrad

Publicerad 2010-01-07 18:14:22

om man har något emot din svenska då? vad gör man då? räknas jag ändå till avundsjuk?

Postat av: Nyfiken

Publicerad 2010-01-07 19:51:15

jag har en fråga, varför skriver du utan åäö i dom flesta inläggen men i några inlägg så skriver du Med åäö. Varför?

Postat av: Inez

Publicerad 2010-01-08 00:42:30

hahahahaha "räknas jag ändå till avundsujuk?"

Det är nog lite svårt att vara "emot någons svenska" om du inte ens kan tala korrekt svenska själv.

Jävla nolla! Det heter inte "räknas jag ändå till avundsjuk" muahahahahahahaha, roligaste jag har hört på länge. Sen har du mage att kritisera andra för deras sätt att uttrycka sig.

Det heter " räknas jag ändpå SOM avundsjuk.

Postat av: hahahha

Publicerad 2010-01-09 14:50:56

du e fan riktigt pinsamm, asså fine alla vet att du har stora tuttar emelie D men liksom come on palla trycka upp de ända upp till hakan liksom. hur gammal är du? du beter dig som en liten fjortis som vill visa upp sin kropp. fine du har fin kropp smal och stora tuttar men orka överdriva.



de e fan pinsamt!

Postat av: bekymrad

Publicerad 2010-01-09 16:48:17

okej, you got that one. blev en blandning av två uttryck, jag ber om ursäkt. ska läsa igenom mina kommentarer nästa gång. men jag står fast vid att jag tycker att denna emelie stavar och skriver som en kratta.

Postat av: Lena

Publicerad 2010-01-09 21:02:42

Till "nyfiken" o ni andra som undrar varför Emelie ibland skriver Å Ä Ö och ibland inte, kan jag berätta att hon INTE skriver Å Ä Ö då hon använder SIN dator, medan när hon använder min så gör hon det i och med att min dator har svenskt tangentbord, medan Emelies har engelskt tangentbord.

Duger det som svar åt er ????

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-09 23:03:11

Om ni tycker att hon skriver som en kratta eller trycker upp brösten, vad gör ni då här?



Läs inte om ni inte gillar de ni läser, sitter och klagar på Emelie för att hon bloggar? Hennes blogg, hennes val, hon skriver och gör vad hon vill här och om ni inte gillar de så är det absolut ingen som tvingar er att läsa.



Emelie har stora bröst, vilket de flesta anser vara väldigt attraktivt.

Varför ska hon dölja de hon har som inte ni andra har?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi