Kommentarer

Postat av: m2

Publicerad 2010-07-04 14:16:11

Vad är anledningen till att du bloggar?

Får du pengar för att blogga? Annonserna och så.

Spenderar du sommaren i Stockholm? Och om ja, vad gör du för att överleva värmen?

Hur var det första gången du var på UngaVuxna? (Har bokat flera möten men inte kommit iväg, är för nervös)



M.v.h m2

Postat av: räkan

Publicerad 2010-07-04 19:57:03

vad är det värsta du vet??



vem är din stilikon?

Postat av: Sara

Publicerad 2010-07-04 22:28:02

Kan inte du skriva lite mer om hårtips och sånt?

Postat av: samantha

Publicerad 2010-07-05 20:20:25

vad gör du för att behålla din vikt? jag har verkligen komplex för min kropp men bara jag börjar banta blir mina tuttar mindre också! coh det vill jag vetkligen inte. jag är 177 och väger 62 kg. de är ju en normal vikt men jag har kärleksomtag, som jag verkligen inte vill ha men jag vill ha större bröst. tips? :)

Postat av: ....

Publicerad 2010-07-05 23:23:38

1. Tjänar du något på bloggen eller gör du det bara på skojjs skull?



2. Vad är din riktiga hårfärg?



3. Vem var din första kärlek?



4. När fick du din första kyss ? b.. Hur gick det till?



5. Vad vill du jobba med , vilken karriär vill du satsa på?



6. Tar du åt dig när du får taskiga komentarer o personliga påhopp ? Eller bryr du dig inte?



7. Vilka bloggar följer du?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Ziperall.fi